pie pa platz - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elendigvolk poels - WaarBenJij.nu pie pa platz - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elendigvolk poels - WaarBenJij.nu

pie pa platz

Door: Kameruij

Blijf op de hoogte en volg elendigvolk

29 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

es was platz gemacht fur neuest schelewaxel

• 30 Augustus 2006 - 17:09

Greker:

woarvur is die pie pa platz?

• 31 Augustus 2006 - 09:20

Dpwrr:

vur nije serieuze proat en andere huishuidenlijke mededelingen.

• 31 Augustus 2006 - 15:36

Kweker:

ik heb net en neej wasmeschien, dus dan wette gullie dat

• 31 Augustus 2006 - 15:58

Kukvogel:

i.v.m ut moje weer bin ik optiet tuus! dus dan wette gullie dat

• 07 September 2006 - 19:29

bhuuurluk rustig hiero..........

• 09 September 2006 - 11:07

Kukvogel:

woar goan we vanovend biertjes drinke? peter pan speeeeedrok gut nie dur duss

• 09 September 2006 - 11:25

Dpwerrr:

ik goan me linda no feesje va jolijn e hansel duss wij zien der nie bay

• 13 September 2006 - 18:34

ZakBam:

Hallo.
    Hoe is het met jullie? Met mij is alles goed. Hier in W is het mooi weer. Bij jullie ook? En het eten gaat ook wel. Okee, nu moet ik verder. Tot de volgende keer, haije

• 14 September 2006 - 11:53

Kweker:

Ja hier in M is het ook allemaal goed en het eten trouwens ook

• 15 September 2006 - 07:11

Dpwrrrr:

hier in m is het zonnig 30 gruui en de rest van de jonge verblieve ok hier in dit pietoreske durpke wurum goan jullie dan noa w op vekansie..t ete is ok goed hier.

• 17 September 2006 - 01:27

Kweker:

ik hoop toch nie dat W voor wiendboel stut wa

• 17 September 2006 - 08:11

Dpwrrrr:

of vur Wer op de zelvde platz.

• 19 September 2006 - 13:57

Linda:

Hej Robbie zullen we zondag met Swolgse kermis weer een poging tot stappen doen? ik beloof dat ik de brokjes van Simon dit keer thuis laat! tenminste als jij me niet te zat voert!

• 19 September 2006 - 14:17

Dpwerrr:

vrollie op deze site...mmmm da ma nie.

• 19 September 2006 - 14:24

....sorry....

• 19 September 2006 - 17:36

Toewun:

nog een megje hier,oh oh.. over zwollegse kermis gesproken; er bestaat mogelijkheid tot eier/pizza bij ons thuis! net als met mielderse kermis...

• 20 September 2006 - 09:28

lekkur hoor

• 20 September 2006 - 15:32

Bakzammel:

Deij is een strak plan, dor benne we wel van!

• 21 September 2006 - 07:43

Jaaah, lekker hoor.
    En dan zaterdag, zondag én maandag kermissen!

• 21 September 2006 - 19:47

Administrator:

Hoi,
    Bedankt voor je reactie. Echter is het elendigvolk team van mening dat vrollie, M.U.V. diegene die ons uitnodigen voor te vrette/zoepe/huulen/
    smoegliespotten of diegene die interessante feiten, weetjes of activiteiten aan het licht stellen, niet thuishoren op deze site.
    Dit om verloedering van ons kwalitatief hoogstaand forum te voorkomen.
    Bedankt voor je begrip!
    Gr Elendigvolk team

• 21 September 2006 - 20:36

Nicole:

Ik heb een mededeling over een activiteit (ik zag in de opsomming van de administrator dat dit is toegestaan)
    Komt ie: A.s. zaterdag is Lazy Play Day* en we zoeken nog 2 personen anders kan dit schonne middagje niet door gaan. dusss ik zui zegge, ge wet ut papierke te hange woh..

*= soort 6-kamp met alle sozen uit de regio

• 22 September 2006 - 18:10

Kukvogel:

pfjiew wat un drukte ien eens op disse rauwe manne saajt! enuuu linda dat stappe dat kuumt wel goed! mar ik noem dat altiet gewoen bier drinke! tot merge en zondag dan mar jongens en meisjes! hahahaha

• 23 September 2006 - 17:48

Fam Wagemans:

nee we hebbe net bodschappe gedoon

• 28 September 2006 - 09:21

vrijtag noa wanssum??

• 28 September 2006 - 20:33

ZakB:

zulle we mar doen of nie, kom ik doar ok nog es...
    hehehehe

• 03 Oktober 2006 - 17:28

Kweker2:

jazeker. Dit joar wer en iesbaan.
    zaterdag wer eindelijk bands ien de soos.

• 06 Oktober 2006 - 11:25

Dpwrrr:

en venoavend biertjes drinken bij den gianus an den toog

• 10 Oktober 2006 - 10:32

Moes:

Fans van ut viefd.

Neej site: joenaititvief.waarbenjij.nu

• 10 Oktober 2006 - 17:05

wat stut d'r nouw?
    Joen naait ut? mwwhaaa!!!!!

• 12 Oktober 2006 - 19:44

Tom:

Plats mar is effkes wat foto's van lowlands op de site. Bijvoorbeeld woar Rubke en Daan stoan te danse.

• 14 Oktober 2006 - 13:49

Kukvogel:

fotos? danse? lowlands?? moehahaha vanovend wer an den toog ien de soos! ajetow

• 14 Oktober 2006 - 15:49

Dpowerrr:

strak plan tom,en de dansers stoan der op

• 15 Oktober 2006 - 11:40

Kweker 1:

he kukvogel hoeveul sprietjes stout gras hedde geej al opgestoomt toen dees foto gemakt wier?

• 15 Oktober 2006 - 14:08

Zakbammel:

Toen haije we Rob net verteld dat nie ALLE vrollie doar vur um ware... ghegheghe...

• 16 Oktober 2006 - 18:29

Kweker 1:

of hedde um net uutgelegd dat john deere een goede tractor is en fendt de slechtste, en dat diesel voor tractors is

• 16 Oktober 2006 - 19:54

afgunst.....

• 16 Oktober 2006 - 20:48

Tom:

Ten urste is benzine vur brommers. Diesel Rules! Ik heb en cd'tje vur de lowlens kliek gebakkuh. Doar stoan enne dansende Rob en Daan op. Zet die mar es op de site webmaster.

• 17 Oktober 2006 - 09:27

Dpowerrr:

miene auto lupt ok op bezien...dat is dus eigeluk ene bromfiets..en dan mot ik vortaan een helmet op.

• 17 Oktober 2006 - 18:59

Zak B:

Nohhh... Dieseldrivers wurre gewoon bejgestoan dur eenne bekende Nederlander!!

• 17 Oktober 2006 - 19:14

Merlin:

Reminder:
    A.s zaterdag vrijwilligers weekend!!!!
    vertrek: 18:00 uur
    Locatie: ???

• 19 Oktober 2006 - 12:36

Dpwrrr:

He dames zien der al snode plannen vur nieuwjoar?? of goan we mit daan en maud mee naar t buutenland.

• 22 Oktober 2006 - 11:52

Kukvogel:

vrijwilligersweekend en voetballe goan nie same 6-0 verlore van de meeeeeeeelderse da

• 22 Oktober 2006 - 13:54

Dpowerrr:

6-0 sjongejonge nie gek als ge de fotos terug kiekt.

• 28 Oktober 2006 - 19:26

Dpwrrrrr:

sgonne fotooos van os zatte hund op lowlands..

• 03 November 2006 - 07:11

He?:

wat is t hier rustig pino s??

• 10 November 2006 - 17:31

Kukvogel:

dat vuult goed de gedagte dat ge uun lang weekend vrij het!moandag is ekkes get beer goan zoepe op de peeerdemeeert da!

• 15 November 2006 - 09:47

Brpwr:

ry kerls wa goan we mit nijjoar doen? we kunne ok nar den alde lient in horst goan ma dan mot je kaartjes hebben.

• 17 November 2006 - 07:27

Linda:

Te laat, ik hoor net hier in Horstercity van mijn collega dat dit al uitverkocht is....

• 17 November 2006 - 15:24

Duss:

gewoon alderwets noar de soos

• 17 November 2006 - 18:00

Kukvogel:

ej motte we vant weekend ok nag biertjes goan drinke of hoe zit dat dan?

• 18 November 2006 - 11:46

Dpwrrr:

is der ergent wa te doene da?

• 18 November 2006 - 14:37

Kukvogel:

mexxe ien de soser of waj anders we zien ut wel tot an dn toog!

• 18 November 2006 - 15:12

Zakbammel:

heuj kelz, k'mot in de meterik an den toog goan hange, dus ben wer us nie van de partij.

• 19 November 2006 - 10:00

Dpwrr:

ik bin ok tijdelijk buuten bedrief miene kies is gaar dus maar es erst den tandards mit ziene hilti der ien loate boendere.

• 25 November 2006 - 11:59

Kukvogel:

ej dpwrr is owe tand al gefikxt? of mot ik vanmiddag ekkes enne meule cement komme dreje vuur dr i dan kunde vanovend ok mit nar eindhovuh! tot vanoven ien eindhoven an den toog!

• 26 November 2006 - 17:05

Dpwerrr:

miene tand is bijna den alde,volgende week zaterdag bin ik wer present..bydeway we hebbe schonne carnavals klier gekocht ..

• 01 December 2006 - 17:14

Dpowerrrr:

weem geijt der mij zaterdag canobal runnen en mot ik mij doar vur opgeve?

• 01 December 2006 - 17:35

Kukvogel:

ik woij ok wel mij do! ik mot mij ok nag opgeve

• 08 December 2006 - 17:36

Kukvogel:

ej se kelz zied gulie alemol enne wintersloap an t halde of wat is t hier rustig? zoaterdag mar wer un patroewn vet ien de huur smere vuur t vetkuuvebal tot an dn toog

• 09 December 2006 - 12:57

Dpowerr:

ik bine der nie bij,
    ik moet gaan goerrmette holladiJe toffiefee.

• 09 December 2006 - 17:15

Zakbamke:

ikke fanoafend ok krokette in de hoar smerre... c ya an den buffet

• 14 December 2006 - 07:20

Dpwrr:

yow yow wheem geit der zoterdaag mit na dat steegzenith gedeuns da

• 15 December 2006 - 17:27

Kukvogel:

as gij zegt daj t doar te doene is goj ik ok wel mei! merge is ves enne taksie bestelle of wat?

• 16 December 2006 - 11:53

das strak plan joa

• 17 December 2006 - 13:14

Wage:

Ik was net ien de kantine ma genne kukvogel te bekennen

• 17 December 2006 - 17:00

Kweker 1:

ach ja die kukvogels van tegewoordig, zien ok nie mer wat ze gewist zien........

• 18 December 2006 - 18:49

Kweker1:

he zakbam + aanhang doe ze de groete doar ien zeeland wa

• 19 December 2006 - 12:26

Dpowerrr:

goei vakantie doa ien zeeland en zet af en toe mar wa schon pictures op de site van olie beije..of van ene dieke tracktor, en tot sinas.

• 22 December 2006 - 18:37

Kukvogel:

t is vrij wit hiero?! ge wet wat zuh zegge wa, mit enne witte bliefde zitte

• 24 December 2006 - 13:54

Dpwrr:

t snejt op de hier harder dan buute.

• 26 December 2006 - 21:01

Zakbam+oplegger:

Heeee Hunde! Enne fijn kerst gevierd, en mit de fam gevrette? Wej hebbe dr NEH an mitgedoh! Hier is alles palletti. Mooie natuur en dit en dat en zus en zoewe, maar ok DEFTIGE trucks! Autos snappen ze hier nie helemoal(mitsubsidi,holden,subaru,mazda honda en nog wat kneut) maar wel doeftig veul amerikaanse trucks. Autos hebben wel allemoal een dikke motor trouwens, maken allemoal pascalis geluidjes.. Maar goed, wej goan zo nog wat walvisse spotte en doarnoa dur noar t volgende pletske. Oh joa ozze camper is trouwens ok royaal kneut! een mazda buske in flower power grafitti, mit achterop "honk if you are stoned too". Met als gevolg dat iedere mongool den wel is aan een joint getrokke het noar os honkt. Leuk...!
    Maar de groete mar wer en tot wer us. Goeije joarwisseling!
    Gr Daan en Maud

• 27 December 2006 - 18:22

Dpowrrr:

mohaha da knip do mar es een stuk of wa fowtows van da hebbe weey ok wat te laache.goie trip noch mit olly buske.

• 28 December 2006 - 17:57

Kukvogel:

ziede gij dan ok enne roezekweker? die rije ok aal in zon sort buske nar de roezeplak kel!vuul spaas nag doar en alle goeds vuur t nije joar!aaajetow

• 29 December 2006 - 16:28

mazda 2200 rulles doar kunne wal 1200 roeze ien....en da nog 6 poole

• 29 December 2006 - 17:41

Kwekers Zi Greekers:

12 hondert roeze, 4 poole, en 2 vrij onbetrouwbare persoone zulde tog wel bedoele of ni da?

• 30 December 2006 - 12:48

Dpowerrr:

ey kerls merge genoeg dollars mit neme ik heb nog een del bonnetjes van: geboortebord job,carnaval,advertentie en van merge ovend. joen het der ok nog ene van cadoo job.. bies venoavend en anders merge.

• 01 Januari 2007 - 10:35

Dpowerrr:

aaal een goei nieuwjoar. ik heb er een paar fowtows op gezet van niwjoar.iemand moet ff de foto ruimte opwarderen want we zitte an os limiet... tot venovend am toog

• 02 Januari 2007 - 22:52

Bakzam:

Euj kelz de beste wensen allemoal! Heb wat telefoon ontvangst en accu probleempjes hier dus dan maar zoewe! Goei neejjoar gehad? Hier rustig... Nog steeds alles goed en moij en zoewe. Fotos op de site lukt nie echt, dus ge ziet ut wel als we terug zien. We zien os volgende week urges! ajetow

• 04 Januari 2007 - 18:47

Kweker 2:

zo jonges dur is wer mundig plaats vur foto's. tot 200 totaal. Dus Daan loat mar is wat zien van de andere kant van de wereld. tot wer us. P.s. Mazda bussen Rules!!!!

• 05 Januari 2007 - 09:45

Dpowerrr:

NETJUSSS kunne we wer scon fowtows make

• 05 Januari 2007 - 17:04

Kukvogel:

zow merge is ekkes de ni-je zuugezijk gon pruuve ien de soos! is kieke of dat BAH varia ok weg te kloeke is tot merge an dn toog

• 07 Januari 2007 - 10:50

Dpowerrrrrrrrrrrr:

dat baviane bier is goed weg te kloeke en zonder koppien den zondag durkomen ... netjussss.

• 10 Januari 2007 - 18:20

Kukvogel:

ja ja daj vont ik ok al ok nix genne last van zondag! goeje sjit manne!

• 12 Januari 2007 - 15:20

Dpowerrrr:

merge kieke hoe prins joen uutkumt..ej robbiet nemde gey dollars me vur advertentie/carnaval/job was 43 eurie bymekaare ajuus en tot an den tooog.

• 18 Januari 2007 - 18:16

Kukvogel:

ik weet nie hoe ut bij jullie zit mar hier op dn tienderseweg wijt ut un bitje hard! p.s we hoeve verluupig ok nie mer nar de zenith want den tooko is fajiet verkloard vandaag dusss...

• 19 Januari 2007 - 17:03

Dpowerrr:

hiero op de bernhardstreet het ut ok bundig geweeyt t dak van de karreport allias de werktuigeshop is der afgeweidt.

• 20 Januari 2007 - 13:20

Bakzammel:

Kunne wej de Zenith nie opkope? Grote sleutelschop + tittiebar erin!

• 20 Januari 2007 - 14:00

Kweker 1:

ge mot es op www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=1055 kieken werelds filmke.

• 25 Januari 2007 - 07:36

Dpowerrr:

wey motte ff een paar datums prie pra prikke vur naar den booot te goane mot t wel een bietsje wermer zien.

• 26 Januari 2007 - 07:27

doet ie goed

• 26 Januari 2007 - 17:27

Kukvogel:

aangezien dr vant weekend nix van de klooneklup te doen is motte we dr nag van profietiere duss.. woar goan we op a da merge? en un bitje dallie mit de reacties dan kan ik of emes angers enne taksie bestelle anders kumpt dr wer nix van en dan is ut wer bûûûke

• 26 Januari 2007 - 19:04

Zakb:

En ik wachte tot diejun BMW zo'n pilaar ramt, en dat nie gebeure, en ik teleurgesteld. Kan t menneke toch verrekus..

• 29 Januari 2007 - 12:22

Dpowerrr:

ey sjampoos hebbe gully al kartjes vur de revuu gekocht..want paradisjo ging ne dur zoterdag dan kunde meschiene zoterdag no de revu alaarrsch

• 31 Januari 2007 - 10:14

Dpowerrr:

wat is der mis mit dat filmpje zo rij ik ok altiet na t werk aleen ik mot de polebusjes van papa gerardus an de kant dowe.

• 31 Januari 2007 - 16:56

Kukvogel:

nee nee nix mis mit gewoon ut gemiddeelde rijgedrag van enne anhanger van fc elendigvolk.nl enuu dpowerrr ik heb al en kartje vuur de vrijdag dusss....

• 01 Februari 2007 - 19:44

Kweker 1:

motte we merge oavend mar en potje zaeugezeik gaon drinke bi-j joen of nie da kerls, we zulle um es fats zoepe, umdat he al 88 joar gen verheurdag gehalde het. Bis morge am hogebos.

• 03 Februari 2007 - 00:32

Dpowerrr:

goreju hald joen ens ien de eeuw ziene verhurdag mot den deze arbeite..slumme zet joen zoewe werde nie vastgezope als ik der nie bin,mohahaha.

• 05 Februari 2007 - 14:34

Duam:

Zeg kukvogel wilde mej de volgende x nie mer zo loate schrikke, anders zwaait der wat!!!

• 07 Februari 2007 - 18:05

Kukvogel:

oei oei dan zwaait dr wat,krieg ik dan billekoek of zow? heb dr now al zin ien! haha dan zwaai en toet ik de volgende kier wel ni mer

• 10 Februari 2007 - 12:03

Greker 1:

was je het gisteravond kuk, vogel?

• 13 Februari 2007 - 20:12

Kweker 1:

dan gowe vriedag mar es ff kieken hoe we zonne daf vur dakar kloar motte make

• 14 Februari 2007 - 17:53

Kukvogel:

hehe bin dr eindelik durhin,dat velt nie mit zow vuul kaarte,brieve enzoo kriege,en leze op disse valentijndag!moehaha

• 14 Februari 2007 - 18:29

Dpowerrr:

mohahaha bij mij stopt net ene camion van tnt mit ene buil kaarten..hoe laat zoterdag ien pak verzamelen en woar?

• 16 Februari 2007 - 08:38

een uur of 8 half 9 bij vergianus??