nouvelle scele waxellle - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elendigvolk poels - WaarBenJij.nu nouvelle scele waxellle - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elendigvolk poels - WaarBenJij.nu

nouvelle scele waxellle

Door: d.powerrrr

Blijf op de hoogte en volg elendigvolk

14 Juli 2005 | Nederland, Amsterdam

zoewe wa leleke kerls wer wat ruumte vuur den schele van wazel

• 14 Juli 2005 - 17:14

D.powerrrr:

ey wie kumt de eikes ophalen ze zien uutgekome ik heb de 1 takkers al beey geert op de stookhoop gemikt.

• 14 Juli 2005 - 20:55

Zbammel:

Amai!! Ik kom wel ekkes een paar kipkarren vol laaijen! ff voorraadje anlegge vur komende week... de A's B's en de mini C's kunne wel geliek mit van gansewinkel mit a'nie?

• 19 Juli 2005 - 18:43

Kukvogel:

a's b's c's wat is dat vuur een onzin wi-j wille dubbele dd's wil dat nie lukke dan geef ze mar wat pokon bertus! succes!

• 23 Juli 2005 - 13:49

D.powerrrr:

venovend ien dussel zienne dorf goan pilsen.AJOO!!!

• 06 Augustus 2005 - 06:55

Alo Alo:

venovend na ven ziene roy??

• 06 Augustus 2005 - 11:56

Bhatsj..jepperdebep:

Ich denke...... JOA!
    Robbiet.... Die blonde fraulein soll ja eine KLATS ZOAD bekommen haben!!

• 06 Augustus 2005 - 11:59

Bienavergete:

Baideweej:
    Who the fuck is diejen grote URSUS die ietwat minder charmant op diejen foto is blaive plakken??

• 07 Augustus 2005 - 17:31

D Powerrr {fietstotaal}:

koppien van dat venerooys beer...gorejuparaplu..
    den deawoo van daan flut ene goeie aleen jammer dat t ene japanse auto is moahahaha..

• 09 Augustus 2005 - 00:12

Janneke..:

HoOj Mannen..!! Kheb ff dii Hele sexiej fotow Van rOb gekeke! Jaja Hijs geweldig..
    HOe bevalt de kermis un beetje bij jllie?..
    Have fun nOg..
    Kusjes Janneke

• 14 Augustus 2005 - 10:50

Oei:

oei koppien van menno bier auw auw

• 14 Augustus 2005 - 11:05

NixopTV:

Allez... menno bier is mij goed gezind...

• 15 Augustus 2005 - 15:53

Kweker1:

goreju miene komputter duut t ok wir. staatse tjiepka ribbiet, mar die hedde wel vol motte blaffen of nie da

• 17 Augustus 2005 - 18:16

Kukvogel:

zow zow kelz wat enne proat wer aal hej! dat blaffe dat lut mar an de hunt over! mar wat ik es ekkes woj zege ik hoef nag mar 1 dag te werke en dan wer en lang weekend.dan goan we ekkes bidde ien biddinghuizen.(bidde vuur eene hoop tjiepkas) tot sinas

• 26 Augustus 2005 - 16:11

D.p:

ene ene ene jong wie geeyt t heeey da

• 27 Augustus 2005 - 16:02

Baaaap:

Baaap goj schele wazel hier das 100%.jaja den Paco Waco exit bij de taco het toch goed zien best gedaan maarja as de verliefdheid voor de seks komt hedde t schoap ant schieten da ziede wel baaaaaaaap.vanavond efkes bie de schanseknuppelkes of hoe ze in casele ok hieten eins oder zwei piwo trinken?

• 31 Augustus 2005 - 17:03

Danoontje Powerrrrrrr:

wtzzz der dit wixend te doan minse??? woar kunnen wij een aantal pivo s meester maken??

• 31 Augustus 2005 - 19:40

Hu ???:

ej das gaaf ge kunt zien hoeveul minse der al op deze site zien gewest

• 01 September 2005 - 19:12

Taf Taf:

robbiet taf taf mit de renooo

• 02 September 2005 - 14:27

Zbammel:

Kermis ien WELL???
    Altied goed...hehehe..

• 02 September 2005 - 17:12

Kukvogel:

bertus gi-j mot is ekkes get herkenbaars mit owwe tafdaf do wat ik mot altiet 100 of 1000 kier kieke of bertus dat well is!eins oder zwei piwo ien sjegieslowacasele? ut waare dr te vuul ik was moontag un dik uur zoe speet! sorry freddie h zyn fout

• 03 September 2005 - 06:08

D.powerrrr:

ik zal der wel wat vaantjes van f.c UNITED ien hange of ik trek der ene spoiler van af ...kunde meey herkene..

• 11 September 2005 - 10:42

Sjaak In Iene Kier Raak:

en weey laaaache

• 18 September 2005 - 17:49

Dussszzz:

op een gegeve moment is t aal kloooeete mit peere

• 23 September 2005 - 17:37

ZB:

Nou, dat houwt d'r ien!!
    Vant weekend toch mar wer noar swolgen da?

• 24 September 2005 - 16:21

Kweker 2:

Merge nie voetballen. oh wat jammer now. Dan drinken we vanovend wel een paar biertjes extra!

• 26 September 2005 - 15:28

Rosco P Coltrui:

kjoew kjoew i love it

• 02 Oktober 2005 - 10:49

Kukvogel:

nondeju wat un feest die wanssumsekermis bier drinke, eike bakke, en as klap op de vuurpijl ok nag koeje melikuh mit meedewerking van ozze kameroad lely

• 07 Oktober 2005 - 15:47

D.powerrr:

en geey lache

• 08 Oktober 2005 - 13:39

Moes:

Tot geej nie mer kooooooooss

• 11 Oktober 2005 - 16:51

Dp:

woa blieve de fowtows va gianus zien partij

• 14 Oktober 2005 - 17:49

UNE BIèRe POUR PIèRRE:

Wa Fotto's geklietjst en d'rop gezet 'ej!
    Maaruh... ja.. dus.. dat was't.
    Ajetow

• 15 Oktober 2005 - 12:04

Kukvogel:

woar motte we vanovend biertjes goan drinke? ok de leeje van hooliganfanclub unitet 4 kunne mit want we hebbe merge vrij af

• 17 Oktober 2005 - 16:23

Wage:

Fijne meens deen bruur van mej

• 19 Oktober 2005 - 16:28

Orevrwaar Sjraar:

mohaha den gianus lit doar ffe royaal te sloape
    vrijdag no de dukesfilum kieke want die hebbe we nog nie gezien....d.powerrrrrrr

• 19 Oktober 2005 - 16:33

Kweker 1:

ik bun wakker dus kom ik vriedaag ok ff kieken nor de dukes, heb ik get auk nog nie gezeen. aajetow

• 25 Oktober 2005 - 18:29

D.powerrrrrrrr:

den zoterdaag koen der get staatse bends ien de soos..........goan we mar wer an den toog hange

• 27 Oktober 2005 - 08:55

Wage:

Beste familie/vrienden/bekenden van Hein,Oscar en Roel
    Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen met dit ongeloofelijke en tragisch ongeval, hier zijn echt helemaal geen woorden voor.