ney joar neje wazel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elendigvolk poels - WaarBenJij.nu ney joar neje wazel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elendigvolk poels - WaarBenJij.nu

ney joar neje wazel

Door: Kameruij

Blijf op de hoogte en volg elendigvolk

01 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

bapao

• 01 Januari 2010 - 13:02

Fam Dpowerr:

We vonden 't gister erg gezellig, leuk gezeldschap, heerlijk eten, gelachen...kortom genoten. Allemaal de beste wensen voor 2010! Groeten de fam. dpowerr

• 05 Januari 2010 - 18:38

Zakbammel:

Heuj... jammer dat we dat ma ens per joar doen! Was schon. Maaruh..Ik vond nog eene ouwe klassefotow! Stelletje MONgols! hehehe

• 12 Januari 2010 - 17:41

Kweker 2:

namens Sraar en Marianne worden we vrijdag rond een uur of 7 verwacht op de Megelsum. Dan kunnen we weer gaan proeven van sraars kookkunsten. Piet en Annemarie zijn er ook daarom is het een bitje later dan gepland. tot dan!

• 15 Januari 2010 - 13:08

Fam.dpowerr:

Anke heeft een stukje voor Hein + bloemen voor Marianne besteld. grzzz

• 23 Januari 2010 - 13:04

Zakbammel:

heuj elendigvolk gepeupel
    Zoaterdag den 30ste janewarie willen wej, zakbammel den urste en maud de 30ste, verhurdag receptie halde ien os hol(!) an de hoofdstroat.... Ge ziet allemoal welkom vanaf 20:11.
    Grtz

• 26 Januari 2010 - 19:33

Dpowerr:

Wahahaha,
    dat probleem het joen ok aleen licht dat meer an de auto dan an de schop.
    {misch mot joen ruilen met miene auto?}

• 30 Januari 2010 - 07:44

Kwkr 1:

vanoavend goan we der enne mit max drinke op den hoofdstraat

• 10 Februari 2010 - 17:57

Kukvogel:

goreju het den daan alias fabrizio tog de dn carnevalskraker van 2010! doa kan ik alleen mar op zegge: sjiek is mig dat! hedde jos tog moj verslaage mit ziene harde L! proficiat.

• 14 Februari 2010 - 12:10

Kweker 2:

Den Fabrizio het zelfs ziene vurruit versiert mit wanssums carnavalsgerei!!! Het mot nie gekker wurre

• 17 Februari 2010 - 18:32

Bakzammel:

mak ow nie druk Joen, als gej volgend joar prins wurd hange we ow ok achter de vurruut!

• 01 Maart 2010 - 09:09

HUFFER!:

HEE KWEKER1/CHALETVERZAMELAAR.

KLEINE TIP VUR VOLGENDE KIER.

WWW.MAMMOET.NL

• 29 Maart 2010 - 19:14

Dpwrr:

da waar een scon feest ien hors allen vond linda dat den turk te veul uie op miene pizza haj gedoan mohahaha

• 31 Maart 2010 - 16:03

Kukvogel:

doar was nix mis mit nee! volgend joar bin ik wer van de party! zondag ekkes wat pilskes drinken ien de soos,tot zondag.

• 20 April 2010 - 18:32

Dpwrr:

mmmmminse minse waat is ut rustig heeeeeeeer

• 08 Mei 2010 - 11:47

Kukvogel:

hej kelz ik weet nie hoe dat bij jullie zit mar ik zie alwer piere an ut steekuh vuur ut kermisvissen! we doen tog wel mit of nie?

• 08 Mei 2010 - 11:51

Dpowrrr:

Jazekers heb al een geheim wapen mohahah

• 09 Mei 2010 - 17:46

Linda En Simon:

Hallo allemaal, even alvast in agenda noteren: vrijdagavond 9 juli vanaf 20.00 uur vieren we ons jaarlijks verjaardagfeestjes! Groetjes Simon en Linda

• 10 Mei 2010 - 06:00

Admin:

Op 6 juni 2010 verloopt op elendigvolk.waarbenjij.nu jouw foto- en videoruimte van 300 foto's en 2 video's!
    Bekijk hier hoeveel foto's en video's je over houdt als dit pakket verlopen is

Verleng je foto- en videoruimte!
    Foto- en videoruimte is altijd tot 1 jaar na de besteldatum actief. Na deze periode vervalt de extra ruimte. Het teveel aan foto's/video's wordt na de vervaldatum uit het dagboek verwijderd. Om dit te voorkomen kan je jouw foto- en videoruimte verlengen.

• 13 Mei 2010 - 06:35

Kwkr 1:

hoe the fuck is admin, afsmeere motte ze den. De mot van os fotoos afblieve.
    En verder vissen opgepast want t elendigvolk komt naar jullie toe!!

• 18 Mei 2010 - 14:43

Superspace Cab:

Daan we vergaderen a.s zondag met de visclub we zullen het dan over de taakverdeling hebben.