.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elendigvolk poels - WaarBenJij.nu .... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elendigvolk poels - WaarBenJij.nu

....

Door: Kameruij

Blijf op de hoogte en volg elendigvolk

18 December 2005 | Nederland, Amsterdam

We zullen Hein nooit vergeten, maar moeten door. Hein zal altijd bij ons zijn,
hoe dan ook.

• 20 December 2005 - 18:55

Dat wiet ik ceker

• 24 December 2005 - 16:54

D Powerrr:

tip 1 : koop nooit een x box de,hele zaterdag nar de nondeju...gut der venovovend nog get gebeuren of is het een rustdagje?

• 25 December 2005 - 13:44

Kukvogel:

dit is een politiebericht:gezocht wegens geluidsoverlast oranjase opgevoerde"brommer"zonder uitlaat merk ktm omschrijving berijder:klompen , geitewolle sokken blauweoverall, zonnebril, petje"ag-chem" en las handschoenen het laatst gesignalerd op de helling te wanssum heeft u tips bel:0653116526

• 25 December 2005 - 15:31

Kweker 2:

goed gedoan zoe joa.
    Heej kukvogel wer nuchter sowsow.
    d powerrr gister wat gemist ien de nije steeg. het is dor bigger than big. vanovend wer dan kunde zelf mit goan kieken.

• 29 December 2005 - 19:14

D.powerrrrrrr:

zoterdaag om een uur of half 8,8 uur bij meej vur te bakke..p.s nem ow schort mit.

• 05 Januari 2006 - 19:05

.........hallo???

• 07 Januari 2006 - 13:35

Moes:

Ja zeg ut mar..

• 07 Januari 2006 - 17:14

Bakzammel:

Hmmm Watskebeurt vanoavend? d.powerrrr wannier halde xbox GTA oavend? gezellie samenzijn en onder het genot van een pinteke minse afsmère, wages aftreije en vrollie opschrieve??

• 07 Januari 2006 - 23:13

Nou??

• 09 Januari 2006 - 19:38

D.powerrrrrrrrrrr:

den gta ovend kumt der an minse...
    deftig met de moscroters huule zonder dat ge zelf de deur uut hoeft..en als ge door een heg huult vuulde doa zelf nix van moahahaha

• 11 Januari 2006 - 20:43

Mmmm Joa Mm:

gajnus is den hannus 4 feb

• 14 Januari 2006 - 15:29

Vorst Reinaart Dn 88:

jeroen zorg je dat je vanavond op tijd in de zaal bent ! dan kan je om 11 uur tevoorschijn komen! houaaf alaaf!unne 6 wielige drie klapper vuur joen

• 14 Januari 2006 - 17:56

D Powerrr:

prins joen den ierste ta ta ta ta......wat een feest ik heb mien jan klaasen kieps alwer op. en kan nie wachten tot ik m aaf moch doen..

• 15 Januari 2006 - 12:28

Mmmm Zeker Joa:

vergianus is doeftig den hannus 4 feb

• 19 Januari 2006 - 17:25

D.powerrrrr:

tju den sraar kan verrekes koken...

p.s den 4e rond 16;00 bij gian

• 19 Januari 2006 - 19:17

Zak B.:

He d powerrrr, kiek de stringetjes nie van die moije getinte batsen af wah!! Is vast wel ergus een internet cafe tussen de krotten van woaruut ge os op de hugt kunt halde??
    Veul spasj jullie daaro!

• 21 Januari 2006 - 15:46

Cafe Oud Meerlo:

zeg luitjes met hoeveel kwamen jullie de 4 februari nu ook al weer? p.s ik wil wel om 01.00 uur sluiten! pffffft

• 22 Januari 2006 - 18:44

D.powerrr:

den ijskrabber hadden we thuis kunnen loaten want t is hier bekant 36 graden,der rijden hier veel chevrolets rond maar dat zien omgebouwde opels.. now kroep ik wer snel terug achter miene gele rakker bij t zwembad..moahahahaha

• 24 Januari 2006 - 20:19

Met Henk:

Ik wil 4 februari mijn cafe wel iets langer open houden. want de helft van jullie worden toch mijn stamgasten. tot de vierde

• 25 Januari 2006 - 18:16

Kukvogel:

ej d.powerrr aal joot darow? ik koos dr ni mer tege gij op vakantie en wij ma werke dus:ik heb merge is ekkes un dagje vrij!!!!ekkes nar de horecabeurs cola's drinken

• 31 Januari 2006 - 14:51

Dpowerrr:

ej daan hedde de kledij vur gian al gereed liggu??
    moahahaha het hij geluk dat we nie verder als henk komen...hier is t bundig het 38 c a.d.f , en der rijde mundig veul chevy`s rond hier en vrwagens miet naze... tot zoterdag.

• 31 Januari 2006 - 20:05

Bakzammel:

Moewahahahaha.......
    De kledij is geariveerd!
    Moewahahahaha.... En wej lache! Zullen die Polskis int roekenbosch raar opkieke!! Maaruh, Saimon terwijl gej doar meij ow hurrige balle opt strand plekt hebben wej gewoen geschatst opt schuutwater!! of uh.. eigelijk die jongens dan, ikke drachteran gehobbeld.
    Tot Zoad-terdag!!

• 01 Februari 2006 - 20:20

Kukvogel:

og gian mak ow ma ni druk! zuurg liever vuur stevig schroeisel werme klier en unne goeie fiets!

• 01 Februari 2006 - 20:42

Kweker 1:

hee stelletje lege hunde, as ge mar wet dat gullie ok nog oeit enne kier trouwt of ien t geval van de coenderse 30 wurd goreju, dus ik zuj t mar rustig an doen. Want wie een bal kaatst, kan um terug verwachte, vur de rest houw doe!!!!!!!!

• 02 Februari 2006 - 11:17

Dpowerrrr:

ik heb vur t hoofddeksel gezurgt mogt dat der nog nie zien moahaha!!!!!rond 1600 by gianus want um 1630 zitten we al an de tostie by henk en um half 6 zwemmen tusse os vrienden van de otto in blitterswyk...

• 02 Februari 2006 - 16:16

Wage:

En ik heb mit Anjager geregeld dat ze-j de striptieze deej, want die poolse die kon nie. Dat is tog gen probleem hoop ik???

• 02 Februari 2006 - 16:18

Wage:

Sjit, dat kon ik hier natuurlik nie zegge, want dat kan mien bruur ok leze, Nou Gian, dat vurrige berichtje nie leze!!

• 02 Februari 2006 - 17:40

Kweker2:

now now Heej wurd mit de dag zenuwachtiger. heej werkt nog mar vur halve daag.

• 02 Februari 2006 - 20:07

Bzam:

hehehehehehe......
    vettig lache is leuk

• 03 Februari 2006 - 11:03

Dpowerrr:

dat zit doa wat te schatse terwijl ik op t strand lig te vervelle da kan toch nie,

• 05 Februari 2006 - 19:10

Henny Wilberts:

ik heb nog een frietje met over

• 06 Februari 2006 - 17:48

Pete Precise:

Vergianus gefeliciteerd! Is het allemaal gelukt vanmorgen met Ina?Mooi die foto's van het ijs op de site en 1 uit antwerpen zag ik al .. biejestig rauw woa.. tot as zat(erdag) in soosje

• 07 Februari 2006 - 17:55

Pete P:

waren die vrouwluu doar ok?

• 08 Februari 2006 - 16:50

D.powerrrr:

nee die waren aan t eten in hoorst,doet de vw weer wat hij moet,doen of hoest hij nog onder t rijden?? tot zat.

• 11 Februari 2006 - 17:46

D.powerrr:

we moeten ons fotolimiet opwarderen zodat de fotos die op canjunqueen staan, en de fotos van nieuwjaar,er bij kennen..wie kan het limiet ff opwaarderen?? mijn computer is nog steeds ien den olie

• 18 Februari 2006 - 09:59

krieg tiete

• 25 Februari 2006 - 12:46

EY DAAN EN MAUT ,
    goei vakantie in spain..

of blijven jullie hier carnaval vieren??? mohaha

zuj ik nie doen.

• 25 Februari 2006 - 16:07

Bak Z.:

Hmmmm... Moeilijke beslissing... Hmmmm Loat mej nog ff noadenke.....
    uhhhh NEEEEJ
    Genne carnaval. Ving per ongeluk een glimp op van de zoepkoel en mee sloeg er braaksel tigge de achterkant van mn amandelen..
    Mar alle stukskes op inne gek, bedankt, en evegoed een goeie carnaval!!
    Alaa.... uuuhh Ajuu!!

• 26 Februari 2006 - 12:35

Kukvogel:

daan en maud goije vakansie ik mot nag wagte tot 7 maart endan muug ik ok ff weg de rest enne goije karneval wa kelzz! ps optocht meerlo altyd prijs moehahahaha

• 08 Maart 2009 - 20:26

Klaudia Poland :