stelletje wa waas - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elendigvolk poels - WaarBenJij.nu stelletje wa waas - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elendigvolk poels - WaarBenJij.nu

stelletje wa waas

Door: Kameruij

Blijf op de hoogte en volg elendigvolk

05 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

ja ja der kunne wer royaal fotos gemaakt worden..

• 07 Maart 2006 - 09:52

Wage:

Krieg dur honger van, die foto`s

• 07 Maart 2006 - 15:29

Kukvogel:

ej zal ik jullie es un verhaaltje vertelle? ik goij lekker op vakantie,hahahahahhahhaaaa!werk ze allemoal wa! moehaha

• 07 Maart 2006 - 18:26

Dpowerrr:

gore ju urst ik op vakantie toen daan en now gut ozze robbiet der van dur ..... damn goei vakantie

• 11 Maart 2006 - 14:47

Moes:

Mooooooohhh Vergianus, hedde al licht op de fiets gebouwd? Moehahaha

• 11 Maart 2006 - 17:28

BaakZaamel:

Euj Kerls
    Gut dr nog iemes noar huize Merlin vanoavend?

• 11 Maart 2006 - 17:34

D.powerrr:

he vakantie man...enne??aal jood? .ich denke fffe naar de soos ma wet t nog ne.

• 11 Maart 2006 - 19:24

ZaakBaamel:

Eej Dpowert!
    Da gi wel, alleen bitje ziekjes ant worre gore juu.. Zou ok een potte bier goan drinke mar nou evvel neh mer. Seen uns bald ja... Ajuu

• 15 Maart 2006 - 18:58

Kukvogel:

zow dat was ut wer vur un joar! alles nag heel alleen de bankrekening het vuul gelije denk ik! we zien os vant weekend wel ajetow

• 18 Maart 2006 - 15:02

Kukvogel:

10 uur antreje kelz dan gut dn taksi noar ut wiendbuleriek(wanssum dus) tot sinas

• 19 Maart 2006 - 10:44

D Powerrr:

zoewe dat hebbe we wer overleft wat ene schone muziek....bohahaha

• 20 Maart 2006 - 15:53

D Powerr:

zondag is er wer een mis..
    een uur of 10/10.15 verz bij mij?????

• 22 Maart 2006 - 21:20

Kweker 2:

hej dpowerr ik denk dat weej goan voetballen. Als het dur gut. motte namelijk tegen de loise boys van de verkierde kant van de maas. anders goan we zeker mit noar de kerk. ge huurt os nog
    HOUDOE

• 24 Maart 2006 - 15:34

Bak Z.:

Ik kan helaas nie komme. Zondag is er ok mis veur Karel, en die doen dat mar eene kier dus goat ik doar hinne. Volgende keer dan ma wer.

• 25 Maart 2006 - 16:35

Kukvogel:

zow kelz ut strand is verrig dus we kunne dr an vanovend enne neem je zwembroek mee

• 26 Maart 2006 - 08:46

D.powerrrrr:

shit man versloape wist ik veul. dat ik mijn klok vooruit moest zetten
    damn

• 01 April 2006 - 07:34

Kukvogel:

poe poe gistere ekkes wat flesjes bier motte zoepe op korste van dn baas (as ut gratis is gut ut meestal te hart wa).....dusss doeftige kater! wat stuut dr vanovend op t program? simon sukses bij de brokjesfabriek volgende week wa kel

• 01 April 2006 - 13:33

D Powerrrrrr:

dank u komt goed..gut der venoavend nog wat gebeuren??en zo ja wat en waarom. moeten bay de weij nie een keer an hein zien trots beginnen te sleutelen? dat ding mot brulle nondeju.

• 04 April 2006 - 18:36

Kweker 2:

vandaag kwaam er enne kel op de FIETS!!!!! van de brokjesfabriek af. En weej hard lache, lache. poeh poeh wat zoog den kel eruit. as of ie de tour gefietst haj

• 06 April 2006 - 15:19

D Powerrrr:

ik heb een andere route gevonde,zodat ik nie elke merge die bundig lelijke kwekers hoef te zien..zo {vroeg}op de merge..

• 07 April 2006 - 14:37

Linda:

En nu heb lekker die dikke Volvo! p.s. als iemand nog iemand weet voor een sportieve Mazda 323F (kense koufe!). Ja, ja na dit berichtje kom ik niet meer op de site (ik krijg al op m'n juu van Simon, want hier mag ik eigenlijk niet komen).

• 07 April 2006 - 17:06

ZetBee:

mmmmmmwatjoaa......
    Vrouwluu op de site...???
    PohPoh....

• 07 April 2006 - 18:03

Kweker 1:

ach brokke fabriek medewerker we weten ow overal te vienden. as ge anders fiets goan we gewoen urgend anders werke, trouwens ik heb henk ow neeje route ok dur gemailt alaaf

• 07 April 2006 - 18:06

8med:

ja linda ik auto graag wille kope, maar een probleem hoeveel schapen op achterbank kunnen. Als er op de achterbank van volvo meer schapen kunnen dan ik die kope. mazda: E150, volvo E200. Laat even weten hoeveel schapen.

• 07 April 2006 - 18:07

Adriaan:

zitten er ook wimpers aan de lampen? anders wil ik hem kopen.

• 10 April 2006 - 16:55

Spetter:

Zitte er ok ruutewissers an de binnekant,ik doe namelijk geer geluid make onder ut rije!!!

• 10 April 2006 - 16:57

Kabouter:

En zitten mijn vriendjes nog in de motor, ben ze namelijk al vrij lang kwijt. Graag terugbezorgen bij paddestoel 6, of bij de redactie

Alvast bedankt

• 11 April 2006 - 16:10

Kukvogel:

net ekkes bij dn tandarts gewist en den zij:dat wort un wortelkanaalbehandeling of zuget! en ik zij au au au au! dus downt trij dit at home kelz!

• 13 April 2006 - 19:36

D. Haan:

Bedankt vur t advies, ik woi mn eige wortelkanaal net goan behandele! Toch mar nie dan...

• 15 April 2006 - 16:53

Kukvogel:

zow dat was wer un dagje hobbieju ien de soos!dan kunne we dr merge a da! en van 2 tot 4 nie te hart zoepe want dan motte daan en iku tappe! tot merlinpop

• 18 April 2006 - 13:38

Moes:

Hoor ik hier klein baby gehuil?

• 19 April 2006 - 06:40

Wage:

Jazeker, mijn broer en schoonzus hebben een wolk van een baby. Genaamd Jop!!!

• 21 April 2006 - 19:38

Zak B:

Das toch zuuuuver ozze Gian!

• 25 April 2006 - 16:17

Dpowerrrrr:

joa zuuver deze slupt ok als er bezuuk is moahaha.

• 25 April 2006 - 20:07

Kweker 1:

He is jullie now al muuj....

• 26 April 2006 - 17:44

D Powerrrr:

o jee, dan kriegt hij t nog zwoar.... nee man over een joar of 15 zoept hij os onder de toffel dus dat wurt de komende 15 joar oefene vur os.

• 05 Mei 2006 - 07:30

D Powerr:

poehee hard werken moahahaha

• 05 Mei 2006 - 18:22

Kukvogel:

tju dr zien dr altied mense die ut beter hebbe! as gij vrij het gehad dan hedde tiet genoeg gehad um te bedenke woar we zoterdag motte goan zoepe! alles behalve horst dan wa!

• 06 Mei 2006 - 07:36

Kweker 1:

hard werke mohahaha, ge ziet net en ambtenaar. Godde geej mar en hobby zuuke waor ge muuj van wurd

• 06 Mei 2006 - 07:38

wat motte geej trouwens um 9.30 uur op vrijdag merge achter de kompjuter

• 07 Mei 2006 - 19:43

JOP:

Hallo Allemaal,

Nog bedankt voor de mooie bolderkar!!! Ik ben er erg blij mee!!

Jullie mogen wel een keer met mij gaan wandelen, dan kan ik lekker in de kar gaan liggen.

Bedankt!!
    en knuffel van MIJ

• 08 Mei 2006 - 08:34

Ome Mauk:

Hee Jop,

Wanneer gaan we een dikke piep op de kar lassen?? Dan regel ik nog wel een bodykit en lichtmetale velgen!!

• 09 Mei 2006 - 17:18

D.powerrrr:

ej wat stut der dit weekend op program???en worum?

• 11 Mei 2006 - 17:32

Brokjes.powerrrrrrr:

ej lamstroale.. zet den compjuter s an..

oelder dit weekend?

• 11 Mei 2006 - 20:36

Z.B. In Het Huis...:

tja tja oelder.. das ok wat.. bej gebrek an beter dan zulle we mar zegge?? joa.. gej zult toch zeker wel vrij kriege mit de oelderse kermis a'nie? mit de nij collegas noar t matinee en zowat allemoal es eenne kier?

• 12 Mei 2006 - 17:16

Kukvogel:

wij hebbe zoterdag 19.00 uur de latste wedstrijd kelz! bij deze wil ik de echte united 4 hooligans uutnuudige we motte tuus balle en doar noa hebbe wij enne feest oavend dan zuuke die hooligans ma uut wat ze gon do! moe haha

• 14 Mei 2006 - 11:11

Kweker2:

Heej hooligans. Dat was nog us enne wedstrijd of neh dan. Dat wurd vort iedere zondag merge kieke, samen mit pokemon chris.

• 16 Mei 2006 - 19:30

Toewun:

in de zomer met 4 amerikanen naar kronenberg? Simon 1, Daan 2 en de ranchero, das werelds of nie?

• 17 Mei 2006 - 11:24

Zak B:

Das onmundig ongefendt! Ik heb wel een donkerbruun vermoeden dat den Blazer dit joar nog nie gans kloar is..
    Mar der kumpt een dag dat beide usa cars van heinofiets nevemekaar in kronenberg stoan!! en das 100%.
    Salutekes vanuit belzjiek!

• 17 Mei 2006 - 17:34

D.powerrrr:

dat werd een hels kabaal daaro mit 3 brulape langs mekare..motte wel ff den ranchero inmelare puzelle!!!!

• 21 Mei 2006 - 13:05

Kukvogel:

zow wer un moand loon ligter! un oaventje zenith ik denk we ut latste want dr was gen juu te doen! nag 3 daag hobbieju en dan kermus! dan wurre daan en k wer koningvissers! ajetow