neey joor nije wazel - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van elendigvolk poels - WaarBenJij.nu neey joor nije wazel - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van elendigvolk poels - WaarBenJij.nu

neey joor nije wazel

Door: Danoontje Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Blijf op de hoogte en volg elendigvolk

31 December 2004 | Britse maagdeneilanden, Road Town

een nieey joar nije wazel

• 03 Januari 2005 - 12:59

Kweker 1:

Dan ben ik d n urste den d r nije wazel op mog zette, nou allemoal de beste wense wa!!!

• 10 Januari 2005 - 16:20

D Powerrrrrrrrrrr:

da bin ik den twede

• 12 Januari 2005 - 17:43

Wuler:

hi lamme tackke waz up bappp

• 12 Januari 2005 - 18:12

Kweker 1:

volges meej is hier nie veul up, wuler d\'r gebeurt nie veul mier d\'n latste tiet

• 13 Januari 2005 - 11:34

neeeeeeeeeeeeej volgens mej ok nie

• 13 Januari 2005 - 11:36

neeeeeeeeeeeeej volgens mej ok nie

• 13 Januari 2005 - 17:23

Danoontje Powerrr:

dat kump dur al dat geschravel mit de cloone club...ut zuj verbode motte were

• 13 Januari 2005 - 19:16

Haarienak:

clone club soks koks!

• 13 Januari 2005 - 20:15

Kloon:

nou nou nou...

• 14 Januari 2005 - 07:01

Weekendkweker:

Al dat gezoep op vriedag belemmert mien werk

• 14 Januari 2005 - 16:13

Kukvogel:

ej kelz ik heb wer es ekkes dn traktor an geslingert,aftakas an dn computer,op duuuuzent toere, en vwola ik kan internette!tot strakkes an de toog!

• 27 Januari 2005 - 18:32

Kweker 1:

wat en ellende begint dat gezoep alwir bijna, motte we os goreju 4 dage vol loate lope, en busse nakse vrollie afwerke...........................wat un ellendige zooi die carnaval.

• 27 Januari 2005 - 20:08

Kweker2:

en dan ok nog mit dat moje kloonepak an ok nog!

• 01 Februari 2005 - 19:27

Joep:

gooiendaag kels lang geleje mar toh nog nog mar us en berichtje achterloaten wa,veul plezeer wa kels mi de carnaval ik gank efkes in floor i da do kieken en hoop dat er niks an vingers blieft plekken baaaaaaaaaaaaaaaaap

• 02 Februari 2005 - 09:04

Kukvogel:

goojendaag harde werkers mwaaaaaa,das ok enne kier ni verkiert zone vrije dag gisterovent wiste zoepe ien remunj dat was well joeksig joa tot an den toog ajuu

• 03 Februari 2005 - 18:09

Kweker 2:

merge trainen mit het geile bere pak, dan ze we ze us loate zien wat voetballe is!

• 03 Februari 2005 - 19:57

Kweker 1:

t waas ongekent ien rurmunjt mundig gezoope en gevreete da en d r lieppe zat tjiep tjiep tjiep tjiep tjiep tjiep tjiep tjiep tjiep tjiep tjiep ka s rond. Jonges bies carnaval alaaaf hoe aaaf

• 07 Februari 2005 - 13:02

Kweker 2:

he Kukvogel wer alles paletti is de kater wer weg gelopen? tot drek ien de zaal

• 12 Februari 2005 - 12:43

Danoontje Powerrrr:

miene computer is gekresjt

• 12 Februari 2005 - 12:52

Kweker 1:

hedde d r herrie mit gehad da?

• 15 Februari 2005 - 17:21

Kukvogel:

ik wier gisteremerge(14 februari wette wel)gebeld duur tpg post of ik a.u.b zelf ekkes mit wooj helpe mit ut losse van enne oplegger brieve en kaarte!ik koos ze net allemol binne!

• 15 Februari 2005 - 17:23

Joep:

ajow volk,allemaal die rode neus weer in de kast op a gelegd?enne boenders jr stuur mej is nie zo veul van dat adult gerei-ke dat mag ik niet zien van moederkloek bappppppp

• 17 Februari 2005 - 16:39

Weekendkweker:

Stuur dat maar noar mej!!! vind ik wel moi!!

• 17 Februari 2005 - 17:57

Kweker 1:

he kukvogel: bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 18 Februari 2005 - 16:02

D Tje Powerrrrrrr:

eey joep zet es wat fotos van florida[rsch] opp de site. bla bla dioe ba bla blaaa

• 18 Februari 2005 - 19:38

Wuler:

ha lamme zak wass up tis wer weekend motte we putjes beer zoepe bah wa lekker

• 20 Februari 2005 - 11:07

D Powerrrrr:

robbiet ziede nog ziek a.d.f

• 01 Maart 2005 - 16:26

Kukvogel:

ej kelz hard werke kommende week! dan doen kweker1 en ikkuh dat ok(an den toog dan wel)we zuun an jullie denke moehaaaaaaaaa!!!!!!

• 04 Maart 2005 - 18:34

Weekendkweker:

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

• 11 Maart 2005 - 15:01

Verdwaald Iemand:

is dit geheime taal of zo? ik kan er niets van lezen wat jullie elkaar allemaal vertellen?!

• 11 Maart 2005 - 17:20

Danoontje Powerrrrr:

dat kan kloppe wiekser dat kunne weeey aleen mar leze dus opzoute hiero

• 12 Maart 2005 - 11:15

Kukvogel:

ej verdwaald iemand: rotonde 180 graade rond in tegenovergestelde richting verder en as ge bi-j de maas ziet met 2 handen drinken! p.s pas op dat er geen boot over owwe vinger hin vaart! ajuu

• 12 Maart 2005 - 16:38

Bakzammel:

alle natgezekte koksokkers die gen elendig volluks kunne leze motte optiefen!

• 13 Maart 2005 - 11:18

Toeschouwer Sparta-mielder:

Hee stelletje baptist voetballers,de scheids had een bietje scheids in de ogen evvel,ik heb nog was nieuw picturus maximus erop gebaapt.wannier goan we trouwes wer ne kier mit toon van den ahlman wa drinken op neutraal terraein??
    tot zo bej de ajv
    ajow