pictures van de andere kant van de viever - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van elendigvolk poels - WaarBenJij.nu pictures van de andere kant van de viever - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van elendigvolk poels - WaarBenJij.nu

pictures van de andere kant van de viever

Door: ruige_kel

Blijf op de hoogte en volg elendigvolk

13 Maart 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hey Kels ik wa nije quatsch erop geboendert,allien zien de fotos bej daan zien alde bericht terecht gekomme,ik waas te hortig sorry mien fout!!!

• 13 Maart 2005 - 11:40

Toeschouwer Sparta-mielder:

Hee stelletje baptist voetballers,de scheids had een bietje scheids in de ogen evvel,ik heb nog was nieuw picturus maximus erop gebaapt.wannier goan we trouwes wer ne kier mit toon van den ahlman wa drinken op neutraal terraein??
    tot zo bej de ajv
    ajow

• 13 Maart 2005 - 12:36

B.ashtray:

Ik zeg maar zouw, beter inne Pinge in de sloot dan vijf op oe brood!

• 14 Maart 2005 - 15:07

Naaaatgezekte:

Gatver pielekus dei benne skon klietsjers die doar stoanne. Ik zeg als we dieje achtpitter ventilator es eene kier op de meuleBèK smiete en es an den toer goan, benne we in en uurke in R'dam en trug!

• 18 Maart 2005 - 17:55

Weekendkweker:

Tjonge jonge jonge jonge, wat gebeurt hier toch veul!!!!!!efkes wat langzamer, kant nie mer bej houwe!!

• 20 Maart 2005 - 13:16

Danoontje Powerrrrrr:

staatse pictures mate

• 23 Maart 2005 - 19:01

Sjaak:

Nee bij mieldere drie gebeurt wa,mwahahaha moewha ha ha tot zondag wat kels ich denke muss trinken kleines pivo(ff voor jeroen)

• 23 Maart 2005 - 19:01

Sjaak:

• 27 Maart 2005 - 08:45

D Powerrrr:

sjaakvaak verekese teke kweker

• 30 Maart 2005 - 17:19

Kukvogel:

ik bin es ekkes an ut plaare mit de ni-je compjoeter en hi-j duut ut!ut is dr enne van noa 1930 want ik koos genne kickstarter of aftakas mer viende? dan zal ut wel enne diesel mit turbo en intercooler zien

• 03 April 2005 - 07:46

D.powerrrrr:

dan hedde geej den zelfde as ik maar ik mot m anrennen um te starte want de kikstarter is aaf gebroke..

• 06 April 2005 - 18:17

J.korkie:

hej rob en hein bedankt voor de rondrit in de vrachtauto sorry van de voorruit,,

• 10 April 2005 - 17:23

T.inus:

daaaag menkes wie geyt ut heey nemes aan t sjatte ..hoje wa menkes..

• 17 April 2005 - 15:26

A.kulige Lul:

hallo woa zien jullie

• 25 April 2005 - 19:06

D Powerrr:

ik bin wer van de partij
    hierzo daarzo

• 25 April 2005 - 19:07

D.powerr 2:

wanier goon weey op stap mit de kerls????? ene kier ien julij of zeget dat we degelijk kunnen terasse...

• 25 April 2005 - 20:45

Z.bammel:

Tja tja... toch ekkes werk van make zou ik zegge!! Urges woar we kenne blieve maffe wah. Een of andere studentenstad??

• 28 April 2005 - 18:12

Kukvogel:

ej kelz dat schuijfbuike motte mit 4 m.a.n doen kunne wi-j nie ekkes mit enne gas man mit doen? p.s enne beerpens schuuft beter

• 02 Mei 2005 - 21:09

L.Amzak:

Watja poh poh goiiedaag,ik bin boets doezend en ik lot de ziejup noeits valle.wienig kans frans(perdezwans)

• 06 Mei 2005 - 12:21

D Powerrrrrr:

t menneke mit den hamer is wer es bij mij langs gekomme ...de lul, maar dat drinken we er venoovend waaal van aaf

• 07 Mei 2005 - 11:26

Sj.Akelige Lul:

Hey kelzzz
    Ik denk dat ik vanaaf ok mar us ekkus kom kieken,oh ja danoontje powerrr ik heb den man mit de hamer iengeslikt vinde zeker ne errug mar nou zit ik d'r mi....gelukkig haj lange frans van a nog wat capsules vur mej koar loate legge bej christien,dus wie wet tot vanaovend! baaaaaaap

• 08 Mei 2005 - 13:36

D.powerrrr:

lange frans en cristine c maken t toch mar wer mogelijk.....

• 11 Mei 2005 - 16:56

D Powerrrrr:

ZOEWE den ellende is wer achter de rug..